luni, 2 iulie 2007

coperte carti










2 comentarii:

Lavinnia T. spunea...

Trebuie neaparat sa-mi achizitionez cel putin 2 dintre aceste carti.Am inceput "Mass-Media Astazi" si tin sa va spun ca ati facut o treaba extraordinara publicand aceasta carte,ce-mi este atat de utila!Astept sa vina ziua de Luni,pt a-mi procura aceste carti cat mai repede cu putiinta.


Taranu Lavinia
jurnalism,anul I,Grupa F3
(Botosani)

Lavinnia T. spunea...

Mam decis asupra unor titluri si anume:"Jurnalistul Camil Petrescu"(intr-adevar,despre activitatea sa gazetara nu s-a prea comentat,insa aceasta carte,vine sa ne surprinda,propunanad o alta ipostaza a lui Petrescu,total diferita de cea de scriitor.Fiind unul dintre preferatii mei,cu siguranta imi voi procura acest volum.al doilea titlu care m-ar interesa ar fi"de nota 10".Analizand putin cuprinsul acestei carti(publicitate,globalizare,manipulare,internet,text jurnalistic etc),am descoperit domenii ce ma intereseaza si de asemenea,am constatat ca mi-ar putea fi extrem de folositoare,so,i will buy this!

Tranu Lavinia
Jurnalism Anul I,Univ.la.I Cuza,Grupa F3
Oras Natal:Botosani